لنز مناسب دوربین مداربسته

جمعه 5 مهر 1398
0:27
پزی

وقتی شما قصد به خرید دوربین مداربسته می کنید باید به چند نکته توجه خاصی داشته باشید.

زمان خرید شما با در نظر گرفتن محیط و نیاز کارفرما باید نوع دوربین مداربسته آنالوگ بودن یا دوربین مداربسته تحت شبکه بودن دوربین را مشخص نمایید,معمولا برای کارهای نظارتی از دوربین آنالوگ بیشتر استفاده می شود و برای موارد حفاظتی از دوربین مداربسته تحت شبکه استفاده می کنند.

بعد از انتخاب نوع دوربین نوبت به انخاب مدل دوربین و برند دوربین می باشد.نوع دوربین را می توانید از انواع دوربین مداربسته مطالعه کنید.

خوب به مهم ترین بخش در زمان خرید دوربین مداربسته می رسیم:

در دوربین مداربسته لنز یکی از مهم ترین قسمت دوربین مداربسته می باشد,در بازار دوربین های مختلف با لنزهای مختلف وجود دارد که به صورت زیر معرفی می شوند:

1-لنز واید(wide)

فاصله کانونی کمتر و تصویر عریض تری نسبت به لنزهای دیگر دارند

2-لنز تله(tele)

این لنز ها فاصله کانونی بیشتری نسبت به سایر لنزها دارند و از ظاهر کشیده تری برخوردارند

3-لنز نرمال(normal)

این لنز ها زاویه دید 50 الی 55 درجه را دارا می باشند

فاصله کانونی در لنزها خیلی مهم است زیرا مقدار نوری که ما در پروژه خود داریم می تواند برای یک دوربین زیاد باشد با کم باشد اکر نور به صورت صحیح به لنز دوربین نرسد تصویر ما یا تار شده یا سفید میشود.

انواع فاصله کانونی وزاویه دید در لنز ها متغیر است و نوع های مختلفی دارد .

معمولا به لنزهای 2.1 و 2.8 و 3.5 لنزهای واید گفته می شود.

به لنزهای 4 و 4.8 لنزهای نرمال گفته می شود.

به لنزهای 6 و 8 و 12 و 16 و 25 و 28 و 48 لنزهای تله گفته می شود.

البته برای بهتر انتخاب کردن شما نیاز به کمی تجربه نیز در این کار دارید که با چند بار خرید دوربین مداربسته کاملا به انتخاب لنز مناسب دوربین مداربسته مسلط می شوید.

در دوربین های باکس لنز روی دوربین قرار ندارد و باید به صورت جداگانه تهیه شود . این دوربین ها دارای دید در شب یا LED مادون قرمز نیستند و فقط از امکان تصویر برداری در لوکس پایین می توانند در شب تصویر برداری کنند.


برچسب ها: دوربین مداربسته ,
[ بازدید : 271 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پزی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]